9 Şubat 2012 Perşembe

ADA


ADA ,  66. Bölümü izledikten sonra yazdığı yorumunda dilekte bulunurken bir yıldız kaymış mıydı bilmiyorum. Ama belli ki dileğinin tutacağı bir anda yazmış temennilerini.
Bugün birbiri ile iletişim halinde olan ve hatta tanışıp arkadaşlıklar kuran Asi dizisi severlerinin ilk karşılaştıkları; bir dizi izledikten sonra onun ters akan akıntısına kapılıp  yola çıkıp, o diziye ait bölümlerin izlendiği ve yorumların yapıldığı bir durakta konaklayarak, başka konakçılardan haberdar olanlar, şimdilerde   yeni konaklama yerleri edinmiş durumda.
Bu yeni konaklama yerimizden, en eski, ilk ASİ yorumlarımıza bir selam gönderip, güneşte kurutulmuş (nostaljik) o yazı ovasında  gezinmek, Hatay çiftliklerinin tozlu yollarında esen dağ yeli ile soluklanmak gibi  olacak.
ADA



Sevgili Acemidemirci,
en nihayet okudum ve yine mest oldum. Peki tüm bu yazdiklarin saklama $ansimiz yok diye ben cok üzülüyorum:(( Ya sen ? Ya sizler Arkadaslar?Yalin,akici ve harika tasvirlerle buram-buram IDIL kokan yazilari yazdiran ilham perilerini Tanri hic eksiltmesin ama ben bu yazilarin bir yerde toplanmasi taraftariyim!!!
Gezinizin güzel gecmesine cok sevindim. Öyle güzel anlatmissinki sanki kendimde ordaymisim gibi hissettim. Yine ballar akmis tu$larindan:))Birde o tesadüfe hayret ettim.
Zaten ben TELEPATI’ye cok inanirim. Herhangi birini düsündüm veya konustummu veya saglik sorunum oldugu zaman UNIVERSUM’dan devamli onunla ilgili gerek BASIN gerek TV vede email+telefon yoluyla bana o konu ile ilgili MESAJ’lar gelir!!!!! demek sendede öyle!!! zaten yazi kabiliyetinden belli, olaganüstü duygulusun!!!
Evet CARPE DIEM aynen senin yazdigin gibi Romali $air HORAZ tan edebi olark ve Okullarda Latince dersinde ve Astrologide de görülmüstür. Ama felsefe degil maalesef: Sadece YA$AM BICIMI ve “yarina güvenme” biraz tartisma konususu.esasi. GÜNÜNÜ YASA ‘yi HERGÜNÜNÜ POSITIVE OLARAK KULLAN olmasini isteyen cok. Positive Enerjiden dolayi. Evet Latincesi:” CARPE DIEM QUAM MINIMUM CREDULA POSTERO” Ben ilk ÖLÜ OZANLAR DERNEGI Filminde duymustum ve cok hosuma gitmisti:))Yani sen GEZI’deyken bile benim Mesajim geldi sana hem iyi dileklerimi ileten ve DEMIR ile ilgili:)))Iyiki varsin.SEVGILERIMLE selamlarimi iletiyorum
ASi, 66. Bölüm yorumlarından-Fulldizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder