3 Kasım 2012 Cumartesi

Asiyeler... Yazmalısından.


Ankara kokan selamlarımla,
Bir Asiye daha var bugünlerde. Bu Asiye, al yazmalı Asiye. Kozcuoğulları'nın  Asiye de yazmalanırdı ara ara ama al yazmalı değildi o.

Önce o güzelim Zeytinbağını bu yıl hiç göremediğimden de olacak görmek için diziye baktım. Güzel de geldi dizi. Yani tutkunu olacak kadar değil ama çekim yapılan yerleir zaten çok severim ve fırsat bulunca da gideriz. Bursa civarı. *naile*'nin oralar.

Bu Asiye'yi sevdim. Ama biraz farklı bir nedenden dolayı. Çünkü doğal bir kız. Gerçek bir insana benziyor. Alnında yarası bile var. Makyajı abartısız. Yüzü, herşeyiyle  kendinin. Aynı burun, aynı kaş, aynı dudakları görmedim bu genç oyuncuda. Doğallığı sevdiğim için bu görüntüyü de sevdim. Ve tabi en çok adını sevdim. Bizim ASİ'ye'den sonra Asiye adının iğreti durmadığı bir oyuncu gördüğüme sevindim. Zaten Al Yazmalım'ın yazarı Cengiz Aytmatov çok seneler önce bu ismi kullanmıştı. Asi'yeler'in özelliğini vurgulamıştı.
Acemi Demirci, 27.09.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder